Service Level Agreements (SLA)

Heeft u het gevoel dat u onvoldoende grip hebt op uw Service Level Overeenkomst?

Tijdens de onderhandelen van een Software-as-a-Service (SaaS) contract, komt normalerwijze de Service Level overeenkomst (SLA) ook ter sprake. De SLA hoort deel uit te maken van het SaaS contract, en hierdoor dus een juridisch document is. Deze overeenkomst geeft zowel de leverancier als de klant een bepaalde mate van zekerheid, tevens kan de SLA onduidelijkheden over de service voorkomen. Helaas zijn de voorwaarden en garanties in de SLA echter niet altijd een kristalhelder beschreven. Hierdoor ontstaan er nog steeds vaak onenigheden, in geval van operationele problemen.

FortyPhi kan U als klant maar ook als leverancier zeer goed ondersteunen en/of vertegenwoordigen. We hebben zelf ervaring aan “beide kanten van de tafel”. In andere woorden, we hebben onderhandeld zowel aan de kant van de dienstverlener als aan de kant van de afnemer van de services.

Mocht uw SLA overeenkomst in het Engels opgesteld zijn, dan is dat geen probleem voor FortyPhi. FortyPhi heeft vele jaren internationaal (Europa, Amerika en Midden-Oosten) met Engelstalige contracten gewerkt.

FortyPhi kan U advies geven door de bestaande overeenkomst te beoordelen. Tevens kunnen we naast U plaats nemen aan de onderhandelingstafel met uw dienstverlener of leverancier. We kunnen u tevens vertegenwoordigen aan de onderhandelingstafel.

Daarnaast kunnen we ook het SLA Beheer verzorgen. Hierbij verzorgen wij het wekelijkse of maandelijkse beheer van de SLA alsmede de maandelijks discussies met de dienstverlener. En mocht uw bedrijf getroffen worden door een serieuze service onderbreking van de SaaS, dan voeren wij namens uw bedrijf de discussies met de leverancier.

nl_NLNL